××تقدیم به بهترینم××

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

با تموم بی صدایی , تو غروب آشنایی


من می مونم تک و تنها ,می گم از غم جدایی


من پر از حس  حضورم,تا تو هستی در کنارم


هر کجایی که تو باشی, غم دنیا رو ندارم


عشق تو رنگ بهاره,رنگ چشم های ستاره


روی صفحه ی دل من ,نقش عشقت یادگاره


عشق تو پاک و نجیبه,عشق تو رنگین کمونه


توی کوچه سار قلبم,مثه یک رویا می مونه


واسه دیدن نگاهت,کنار جاده می نشینم


آرزومه که یه روزی,گل عشقت رو بچینم

 



نظرات شما عزیزان:

شیوا 19
ساعت2:00---18 خرداد 1391
وبلاگتون خیلی احساسی خیلی قشنگ بود

???????????
ساعت14:59---19 ارديبهشت 1391
badak nabod

زهرا18
ساعت1:26---8 ارديبهشت 1391
واقعا زیبا بود خوشکلمممممممم

★★★DaNiAl★★★
ساعت21:24---7 ارديبهشت 1391
با تموم بی صدایی , تو غروب آشنایی

من می مونم تک و تنها ,می گم از غم جدایی

من پر از حس حضورم az inesh kheyli khosham oomad


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 7 / 2 / 1391برچسب:,ساعت20:11توسط کـامبیــز | |